قیمت عشق
دل نوشته های من و تنهایی

بنام او و براي او كه همه اوست

باپول می توان خانه خرید ولی اشیانه نه رختخواب خرید ولی خواب نه ساعت خرید

ولی زمان نه می توان مقام خرید ولی احترام نه

می توان کتاب خرید ولی دانش نه دارو خرید ولی سلامتی نه خانه خرید ولی

زندگی نه و باالاخره می توان قلب خرید ولی عشق نه ...

 



نظرات شما عزیزان:

امید هلاکو!
ساعت17:46---27 بهمن 1389
اشعار زیبایی بود خیلی زیبا
راستش وبلاگتو دیدم وبلاگ خوب و ترتمیزیه راستش منم یه وبلاگ زدم هنوز10 روزش هم نشده من هم دنبال دوستای مجازی هستم بیشترشون دخترن
اما بامرام پسراشم همه لوتی گفتم بیام
پیش داش معین ببینیم قبول میکنه با هم دوست شیم یا نه خلاصه من دعوتت کردم نیای نارحت میشم امیدوارم دوستای خوبی برای هم بشیم...
فعلاً


Ali
ساعت17:05---3 بهمن 1389
واقعا ب این میگن حقیقت

Aida
ساعت20:57---20 دی 1389
با چنان عشقی زندگی کن که حتی اگه بنا به تصادف در جهنم افتادی خود شیطان تو را به بهشت بازگرداند...!
.
.
آپ قشنگی بود..!


nahid
ساعت14:29---18 دی 1389
آپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ
ღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ
ღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ
ღღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ
ღღღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ
ღღღღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ
ღღღღღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ
ღღღღღღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ
ღღღღღღღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ
ღღღღღღღღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ
ღღღღღღღღღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ
ღღღღღღღღღღღღآپمـــــــ ـ و منــتـظرتــــــــ
ღღღღღღღღღღღღღآپمـــــ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 15 دی 1389برچسب:,ساعت 21:21 توسط Moein|



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت